torsdag 3 juli 2008

Anti-Arvika

Allsång. Vi satt på en filt. Lyssnade. Sjöng med. Klappade händer. Jag dansade lite. Å höll mest koll på Felix. Det var en härlig kväll, skönt väder och mycket folk. Folkligt. Mycket nöjd över att det inte var Arvikafestivalen. Glad är jag nu. Ser fram emot morgondagens kalas i Å:s trädgård med massa vin, massa prat och massa goda helgkänslor. Pre-semester. Jag ska ha min blommiga klänning.

Felix fick ha öronskydd. Han charmade alla trots att han inte ser så nöjd ut på just den här bilden. Karlstadtidningen tog kort på´n. Jag också.
Vi drack rödvin och åt cashewnötter. Rena hälsokuren. Åh, sommar!

Somsagt. Att ha barn innebär inte direkt att man får softa på filten lika mycket som om man inte har barn. Däremot får man massa glada leenden och gratis kakor av folk runtomkring.

Hon var där. Sanna Nielsen. Lång som en fura, med mörklila klänning, illblont hår och silverskor med skyhöga klackar. Och det var faktiskt bra. Jättebra. Hon pratade lite för sockersött ibland bara. Men sjunger fantastiskt. Blev seriöst tagen ett tag. Och nej, hon hade ingen förlovningsring på sig.
Autografkön.

OBSA! EN VIDEOSNUTT!!
Empty room och lite Felix och Åsa (bästa videon, ni kan få köpa´n för ett par tusen.)

1 kommentar:

Ellan sa...

Tanken bara slog mig. Kanske förlovningsringen gått sönder? Det gjorde min. Diamanten ramlade ur. Då var jag tvungen att ta av mig den. Men vi var förlovade ändå:).